Nowa marka e-papierosów na rynku
Na polskim rynku debiutuje nowa marka e-papierosów – VILT. Jej produkty będą dostępne w lokalnych, osiedlowych sieciach sprzedaży oraz na stacjach benzynowych.
Sztandarowymi produktami marki są zestawy e-papierosów Vilt GO! oraz Vilt Basic. Ich produkcja skoncentrowana jest na najwyższej jakości wykonania, przy użyciu najnowszych dostępnych technologii. Wizualnie i funkcjonalnie Vilt celuje w półkę premium. Bardzo mocną stroną marki są również liquidy, produkowane w Polsce, z użyciem certyfikowanych europejskich składników. Gwarantuje to nie tylko bardzo pozytywne walory smakowe i użytkowe, lecz przede wszystkim pewność stosowanych komponentów i procedur produkcyjnych.
Produkty Vilt będzie można zakupić w lokalnych sieciach sprzedaży. Jest to duże udogodnienie, ponieważ do tej pory zestawy i akcesoria dostępne były głównie w galeriach handlowych. Działania sprzedażowe wspiera komunikacja PR oraz uruchomienie fanpage’a na portalu Facebook, na którym dostępne są najnowsze informacje z życia marki: www.facebook.com/viltbynight
***
Vilt to nowo powstała, polska marka elektronicznych papierosów. W swojej ofercie posiada najwyższej jakości zestawy e-papierosów oraz produkowanych w Polsce liquidów. Produkty marki dostępne są w lokalnych sieciach sprzedaży. Strona internetowa: www.vilt.pl
Może to Ci się spodoba
ZUS i PAN łączą siły w pracach badawczo-naukowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczyna współpracę z Polską Akademią Nauk. W ramach wspólnych działań mają szerzyć wiedzę w zakresie ubezpieczeń społecznych i prowadzić prace naukowo-badawcze. PAN dysponuje ogromnym potencjałem naukowym, ZUS zaś umożliwia badaczom
Poszukiwanie pracowników przenosi się do mediów społecznościowych
Rekomendacje to coraz popularniejsze narzędzie rekruterów. W ostatnim czasie często do polecania pracy i kandydatów do pracy służą media społecznościowe, głównie Facebook. Poprzez social media najczęściej szuka się osób na stanowiska
Zmiany w prowadzeniu sklepów internetowych
Coraz więcej małych przedsiębiorstw, które oferują sprzedaż detaliczną, decyduje się na przeniesienie swojego biznesu ze sklepów stacjonarnych do internetu. Mniejsze koszta działalności są główną tego przyczyną, ale nie mniej ważny
2 komentarze
marios
13 lutego, 10:50bajlon
13 lutego, 11:07