Usługi telekomunikacyjne dla początkujących firm
Przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, młodzi przedsiębiorcy poszukują sposobów na oszczędności. W jaki sposób powinni podejść do kwestii zapewnienia sobie i swoim pracownikom optymalnych i tanich usług telekomunikacyjnych?
Telefony stacjonarne i komórkowe
Naturalnie, firmy wykorzystują w swojej działalności telefony – stacjonarne i komórkowe. Panuje przekonanie o tym, że jeśli firma posiada numer telefonu stacjonarnego, to jest bardziej wiarygodna od tej, która wyłącznie operuje numerem telefonu komórkowego.
Początkujący przedsiębiorcy z reguły rezygnują z telefonu stacjonarnego, na rzecz wyłącznie komórki. W poszukiwaniu daleko idących oszczędności na usługach telekomunikacyjnych w firmie warto jednak sięgnąć po telefonię stacjonarną – ale tylko internetową (VoIP).
Oprócz niskich kosztów połączeń warto docenić również dodatkowe funkcje, jakie oferują operatorzy telefonii w technologii VoIP. Mogą to być na przykład: wirtualny fax, możliwość wyboru numeru czy też blokowania wybranych połączeń i przeglądania billingów.
VoIP dla małych firm
Nowo powstające firmy mogą ograniczyć koszty połączeń dzięki ofercie telefonii VoIP. Jest to usługa wykorzystująca w swoim działaniu technologię przesyłania głosu z zastosowaniem protokołu internetowego. Nawet jeśli firma już posiada telefony stacjonarne i komórkowe, można je zamienić na telefony IP obniżając tym samym ceny połączeń lokalnych i międzynarodowych. Są operatorzy, m.in. FCN, którzy oferują połączenia nawet w cenie 3 groszy za minutę netto.
Przy zmianie telefonów standardowych na telefon internetowy przedsiębiorca nie musi wiele inwestować w infrastrukturę techniczną i sprzęt. Do aparatów telefonicznych musi tylko dokupić odpowiednie bramki VoIP, a smartfony wyposażyć w aplikacje pozwalające na wykonywanie połączeń przez internet. Konieczne jest przy tym, aby przedsiębiorstwo miało dostęp do szybkiego Internetu – wtedy jakość połączeń głosowych będzie odpowiednia. Dzięki temu firma zaoszczędzi na abonamentach i doładowaniach, a także będzie taniej dzwoniła do klientów i partnerów biznesowych, nawet tych znajdujących się poza granicami Polski.
Może to Ci się spodoba
Wartość rynku żywności ekologicznej w przyszłym roku może przekroczyć 1 mld zł
Organiczne produkty żywnościowe ze znakiem eko coraz popularniejsze wśród Polaków. W ostatnich latach rynek takich wyrobów zwiększa się każdego roku o kilkanaście proc. i za kilkanaście miesięcy jego wartość po raz pierwszy
Handel internetowy napędza polski rynek przesyłek
Rynek przesyłek w Polsce wart jest 1,4 mld euro i wciąż rośnie. Co roku przesyłanych jest ponad 300 mln paczek. Jak wynika z raportu Gemius, ponad 40 proc. klientów wybiera dany sklep ze
Polacy lubią być online nawet w trakcie urlopu
Blisko połowa Polaków nie odbiera służbowych telefonów i e-maili w trakcie urlopu – wynika z badania momondo. To jednak nie oznacza, że w ogóle wypoczywamy offline. 37 proc. urlopowiczów zamieszcza zdjęcia z urlopu na swoich profilach w social
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!