Wiadomości
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie
Już ponad miliard zł rocznie wynoszą przychody krajowego sektora zajmujących się obsługą klienta firm call centre. Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawia jednak, że wymagania odbiorców takich usług także rosną. Branża
Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań wideokonferencyjnych
Większa mobilność zatrudnienia i oczekiwania nowego pokolenia na rynku pracy wymuszają rozwój technologii mobilnych. Rośnie zapotrzebowanie na rozwiązania wideokonferencyjne, które pozwalają oszczędzić czas i koszty w firmach. Mnogość modeli wdrożeń i elastyczne formy zakupu
Nowelizacja ustawy hazardowej ma zmniejszyć szarą strefę. Wpływy do budżetu będą większe
Zmiany dotyczące ustawy hazardowej według ekspertów na pewno wpłyną korzystnie na uregulowanie rynku branży bukmacherskiej w Polsce, ograniczą szarą strefę, większe będą też wpływy do budżetu Skarbu Państwa. Jak ocenia Wojciech
Rząd i branżowi eksperci o przyszłości polskiego rynku mieszkaniowego
Deweloperzy szukają rozwiązań jak budować taniej. Czy możliwe jest budowanie za 2,5 tys zł/m2? Ile regulacji prawnych trzeba zmienić, żeby można było to osiągnąć? To wybrane zagadnienia, które 6 października
Płace w sektorze IT nadal rosną. Programista zawodem przyszłości
Zapotrzebowanie na specjalistów IT stale rośnie i to w tempie szybszym niż przybywa kadr. Pracodawcy muszą więc zmierzyć się nie tylko z niedoborem pracowników, który szacowany jest na ok. 50 tys. osób, lecz także
Korporacje zainteresowane start-upami. Dzięki ich wsparciu mogą zaistnieć globalnie
Duże firmy potrzebują start-upów. Dzięki nim zwiększają swoje szansę, aby nadążyć za zmianami w branży i reagować na nowe sytuację na rynku. Modeli współpracy jest wiele, korporacje mogą występować w roli klienta, partnera
Co znajdziemy w suszarce do rąk?
Każdy kto jest ciekawy świata, może się interesować tym, jak właściwie działają suszarki do rąk. Widzimy je często i korzystamy też regularnie. Zazwyczaj spotkamy się z nimi w publicznych lub
Zmieniają się oczekiwania użytkowników telefonii komórkowej
W ciągu ostatnich 20 lat telefonia diametralnie się zmieniła. Telefon jest teraz naszym oknem na świat, centrum zarządzania życiem, a samo wykonywanie połączeń tylko dodatkiem – przekonuje Adam Sawicki, prezes