Wiadomości
Kilka mitów o zarabianiu w internecie
Zarabianie pieniędzy w sieci to temat, który budzi wiele kontrowersji i niektórzy podchodzą do niego z dużym dystansem. Z jednej strony to zrozumiałe – istnieje wiele portali, które żerują na
Po medycynie czas na przemysł zbrojeniowy. Drukiem 3D interesują się kolejne branże
Drukarki trójwymiarowe coraz śmielej wkraczają do krajowej medycyny. Za ich pomocą tworzone są m.in. protezy i implanty oraz modele poszczególnych narządów tworzone na podstawie zdjęć RTG. Dużym zainteresowaniem cieszy się ta technologia
Wzrost PKB utrzyma się w tym roku na poziomie ok. 3,5 proc
W najbliższych kwartałach wzrost PKB Polski powinien utrzymać się na poziomie ok. 3,5 proc. – prognozuje ekonomista Ignacy Morawski. Naszą gospodarkę stymulować będzie przede wszystkim wprowadzenie programu „Rodzina 500 plus”.
Pomysł na biznes – to wcale nie jest trudne
Stworzenie własnej firmy od podstaw stanowi bardzo duże wyzwanie. Gdy na rynku panuje duża konkurencja, należy się liczyć z się z koniecznością poniesienia bardzo dużych inwestycji, a także z konkretnym
Rynek gastronomiczno-hotelarski może wzrosnąć w tym roku o 4 proc
Prognozowany wzrost PKB, spadające w dłuższym okresie bezrobocie oraz rosnące wynagrodzenia pracowników to czynniki, które powinny pobudzać wzrost na rynku gastronomicznym. Udział wydatków na gastronomię w relacji do zarobków wciąż jest niższy niż
Cyfryzacja coraz bardziej wpływa na gospodarkę
W 2020 roku stopień ucyfrowienia światowej gospodarki sięgnie 25 proc., podczas gdy w 2005 roku było to 15 proc. Proces ten przyspieszył w ostatnich trzech latach i powinien ulegać dalszej intensyfikacji w kolejnych. Nie
Struktura sprzedaży w polskich telekomach jest zbyt rozbudowana. Konieczna zmiana sytuacji
Polskie telekomy w zbyt dużym stopniu koncentrują się na działalności sprzedażowej – uważa prezes Netii Tomasz Szopa. Jego zdaniem firmy z branży powinny położyć większy nacisk na marketing. Zmiany zachodzące na rynku
Innowacyjne projekty mają szanse podbić globalne rynki
Zaradność i pomysłowość to cechy, które sprawiają, że polscy przedsiębiorcy mimo relatywnie niewielkiego kapitału i globalnej konkurencji oraz innych barier potrafią przekonać zagranicznych odbiorców do swoich produktów. Wyzwaniem dla biznesu jest zmiana wizerunku polskich